forum  submission and domination

huge belly play fetish?????3 months


AyLmaokai:
Honestly this ^ Both of them, I want to be immobile eventually but the crappy part is Im still too young imo, I think once I hit my late 20's and 30's Im going to start heading up in numbers

Hedonistic_Purity:
You might have to stay single until you're ready then. If you fall for someone who isn't a feeder you'll spend your life needing something you can never have without hurting your lover, and if you date a feeder willing to fatten you into oblivion...let's honest. One or both of you will lose control.

Yeah thats about what ive figured, although Ive basically been maintaining my current weight dealing with college and what not, but idk if I found a feeder before I got out, and we clicked, I would probably go for oblivion

huge belly play fetish?????3 months


AyLmaokai:
Honestly this ^ Both of them, I want to be immobile eventually but the crappy part is Im still too young imo, I think once I hit my late 20's and 30's Im going to start heading up in numbers

Hedonistic_Purity:
You might have to stay single until you're ready then. If you fall for someone who isn't a feeder you'll spend your life needing something you can never have without hurting your lover, and if you date a feeder willing to fatten you into oblivion...let's honest. One or both of you will lose control.

AyLmaokai:
Yeah thats about what ive figured, although Ive basically been maintaining my current weight dealing with college and what not, but idk if I found a feeder before I got out, and we clicked, I would probably go for oblivion


Put your hand on your flabby chest while you read that. You'll feel beating both a physical and a metaphorical heart. Whichever path you take, one of them is doomed.

huge belly play fetish?????3 months


AyLmaokai:
Honestly this ^ Both of them, I want to be immobile eventually but the crappy part is Im still too young imo, I think once I hit my late 20's and 30's Im going to start heading up in numbers

Hedonistic_Purity:
You might have to stay single until you're ready then. If you fall for someone who isn't a feeder you'll spend your life needing something you can never have without hurting your lover, and if you date a feeder willing to fatten you into oblivion...let's honest. One or both of you will lose control.

AyLmaokai:
Yeah thats about what ive figured, although Ive basically been maintaining my current weight dealing with college and what not, but idk if I found a feeder before I got out, and we clicked, I would probably go for oblivion

Hedonistic_Purity:
Put your hand on your flabby chest while you read that. You'll feel beating both a physical and a metaphorical heart. Whichever path you take, one of them is doomed.


That was deep, but regardless I think my physical heart's doom is already set in stone

huge belly play fetish?????3 months

Hedonistic_Purity:
I'm not a good feeder unless my feedee is struggling with that truth.[/quote]

More like succumbs to the truth and truly
enjoys it !!

huge belly play fetish?????3 months

[quote][b]queensizegoddess45😓 But I am curious what the attraction is for a big hanging belly..

I love the pressure the woman can exert on my belly with hers and if she’s heavy enough, totally control me.

huge belly play fetish?????3 months

The abdomen is my favourite part of any body, so with being a FA and my fat fetishes, the more belly, the more of a turn on. On a 300lb woman there's so much belly to enjoy with many different curves. And different textures, more firmness at the top (stomach area), softer handfuls on the sides, and tender even softer bits on the bottom.

Plus as mentioned before, there is the allure of knowing underneath that big belly is hiding the most intimate part of the woman.

My lady knows very well how much I enjoy a big belly so she makes it a habit to let it hang out or "slip" out, she'll run her hands across it while I'm across the room. She'll do this on purpose just to entice me (there's only so much a man can resit before grabbing a hold )

huge belly play fetish?????3 months

You are so correct.

huge belly play fetish?????1 month

Hedonistic_Purity:
One of my favorite things about a massive belly is the helplessness it causes well before a feedee is physically dependent/immobile.

It starts with the stretch marks. A belly heavy person will tend to get more of them and faster because that poor belly is getting too big too fast. Those are mine. I did that to you and they will never go away no matter how much weight you lose.

And because of those stretch marks, because I'm stretching out that poor gut with too much fat, once you've gained a few hundred lbs it will be permanently stretched. You'll never look the same as you did no matter how hard you work. Even with surgery. You might be able to cut away he sagging skin flap, but you'll still always look...loose.

If you have a massive gut, you're immobile and helpless when you're totally stuffed. I won't help you up except to use the bathroom because I don't want you burning calories but I do want you growing lazy and weak.

Once your belly is so big that there are parts of it you can't reach, you're totally at my mercy. I can be kind and gentle, or I can slap it, lift it high and let it slap down on your thighs, or shake and jiggle it violently and there is nothing you can do to stop me. Want me to be nicer? Eat.

ChattyBecca:
Eating is ALWAYS the answer!

I second that lol
3 page 3 of 3   loading