Events

Meet up the netherlands

Hi! Anyone wanna meet up I live in Drenthe. So if u wanna do a feeding session let's meet up😉
1 month

Meet up the netherlands

Heyy, klinkt leuk.
1 month

Meet up the netherlands

Klinkt leuk!
1 month

Meet up the netherlands

Leuk! Hoe en wat?
1 month

Meet up the netherlands

Leuk! Hoe en wat?
1 month

Meet up the netherlands

If there is any, I will be there!
1 month

Meet up the netherlands

Dat kan zeker leuk zijn. Maar ik denk wel dat onze wensen, verwachtingen en verlangens verschillen. Je werkelijk zwaar overgewicht willen krijgen of alleen in je fantasie.
Je zou ook een Nederlandse groep op discord of telegram kunnen maken. Nederlands is toch makkelijker en je hoeft niet aan alle Angelsaksische regeltjes te voldoen.
Voor rollenspellen en verhalen ben ik altijd in.
Ik ben daar ook door mijn opleiding redelijk goed in. En ik vind zowel vetmesten als vetgemest worden leuk. Maar wel met een doel.
1 month

Meet up the netherlands

Count me in smiley alleen jammer dat er enkel mannen reageren. Ik kom alleen als er ook feedee's zijn! Feedee/foodie date
5 days

Meet up the netherlands

Er zijn meer noordelingen dan ik had gedacht. Dit klinkt heel leuk, maar wellicht is het ook een idee om naar een Duits bbw/bhm feest te gaan. Op 11 mei is er weer 1 in Witten (Dld). Ik ga daar vaker naartoe en ik vind het altijd een leuk feest. Lastig dat er Duits gepraat wordt (lol), maar we kunnen daar wellicht ook eens kijken voor wie er zin in heeft.
In Nederland (Diemen en later Rijswijk) waren er ook dit type feesten (normaal feest, maar de doelgroep zijn dikke mensen en liefhebbers), maar helaas is dat doodgebloed.
www.ue100.de/
5 days

Meet up the netherlands

Jammer dat je alleen vrouwen zoekt had graag een x afgesproken hopen dat je een feedee vindt
5 days
12   loading